Tracking Task – Serviciu electronic de gestionare și monitorizare a relațiilor inter-departamentale din cadrul SPO

“Tracking Task – Serviciu electronic de gestionare și monitorizare a relațiilor interdepartamentale din cadrul SPO” este un proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, implementat de către Agenția Naţională pentru Ocuparea Forței de Muncă împreună cu partenerul IT SYSTEMS INTERNATIONAL SRL.

Prin acest proiect se implementează o aplicaţie informatică dedicată exclusiv Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forței de Muncă, ce va facilita şi optimiza activitatea de zi cu zi a angajaților prin gestionarea relaţiilor inter-departamentale, cu funcționalități de management al sarcinilor de serviciu pentru personalul Serviciului Public de Ocupare. Aplicația informatică are la bază o analiză riguroasă a nevoilor Serviciului Public de Ocupare, în urma organizării în cadrul proiectului a unor evenimente cu scopul de colectării informațiilor.

20 experți SPO au participat în luna mai la sesiunile de testare a soluției propuse, cu scopul îmbunătățirii aplicației informatice, prin utilizarea acesteia anterior implementării, moment în care s-au putut aduce modificări în cadrul funcționalităților platformei, astfel încât aceasta să reprezinte întocmai nevoile utilizatorilor săi.

În perioada 19 mai – 13 iunie 2015, s-au desfășurat sesiunile de instruire a grupului țintă, cu participarea a 180 de persoane angajate în cadrul Serviciului Public de Ocupare din diverse departamente, care au fost instruiți în vederea utilizării platformei informatice Tracking Task.

 Mai multe detalii despre proiectul ”Tracking Task-Serviciu electronic de gestionare și monitorizare a relațiilor interdepartamentale din cadrul SPO” se găsesc pe site-ul web al proiectului, www.tracking-task.ro, sau la numărul de telefon 021 / 311.07.73.

Lasă un răspuns