Primăria Slatina va comunica direct cu cetățenii prin aplicația ”Cred în Slatina”

 

În cadrul conferinței de presă a primarului Slatinei, Mario de Mezzo, pe lângă temele legate de bugetul anului 2025, investițiile pe care urmează să le facă administrația locală și pe lângă anumite probleme ale urbei, edilul a prezentat și aplicația pentru telefoane lansată de primărie.

Este vorba de o aplicație prin care administrația locală să comunice în mod direct, rapid și simplu cu cetățenii, pentru rezolvarea într-un timp foarte scurt a problemelor semnalate de aceștia. În același timp, informațiile de interes pe care municipalitatea slătineană le are de transmis să ajungă ușor la oameni.

 

”Aplicația pe care o lansăm, ”Cred în Slatina”, este o aplicație pe care îi rog pe locuitorii municipiului Slatina să o descarce. Este o aplicație în care ne pot semnala probleme în municipiul Slatina, de la iluminat public nefuncțional, semafoare nefuncționale, câini, mobilier urban deteriorat și orice altceva consideră necesar.

 

Este o aplicație intuitivă, foarte ușor de folosit de către oameni și va fi mijlocul de comunicare mult mai direct între locuitorii municipiului Slatina și noi.

Persoana din primărie care va fi desemnată cu preluarea reclamațiilor sau sesizărilor este doamna Lucia Țăcală și dumneaei le va distribui către direcțiile de specialitate (DASIC, Poliție Locală, DUS, Salubris și așa mai departe).  Există în această aplicație și un modul de informare în care noi putem să-i informăm pe locuitorii municipiului Slatina cu privire la diferite lucruri pe care administrația le face. 

Și există și un modul de sondaj în care putem să-i întrebăm pe oameni părerea lor despre, de exemplu: Vreți ca Școala generală Protopopescu să se numească ”Constantin Voinescu”. Și oamenii pot vota dacă da sau nu și putem să luăm pulsul direct al oamenilor din Slatina, ca să vedem dacă direcția în care mergem este una corectă sau nu. ”, a explicat primarul Slatinei Mario de Mezzo.

Daniela DENGHEL